josefinesundh

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Fiskarna och Skolan

Av Josefine Sundh - 19 november 2012 18:52

HEJSAN!

idag har jag och min klass åkt och kollat på en teater i växjö :D

jag tyckte att den var jäääääääääätterolig :D

jag satt med marika och jag somnade, men marika väckte mig :D

när jag kom hem så hade vi besök av pappas kompis, han hjälpte pappa med altandörren och så var elvira med :D

när jag kom in så fikade vi och efter det så satt jag mig vid datorn :D

så nu sitter jag och syrran på datorn och spelar myfreezoo.se :D

ha det bra :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Sundh - 23 juni 2013 20:27

    FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU

Av Josefine Sundh - 5 januari 2013 18:11

Hejsan! Idag ska pappa kommentera hocky. Jag mamma och Cornelia ska laga mat.. Lite stemning    RESEPT MED GURK STAVAR 1 PUNKE LITE GREDFIL LITE TACKOKRYDDA TA EN SKED OCH BLANDA SEDAN SETT ER I SOFFAN OCH SLAPPA KLART!      ...

JAG

Av Josefine Sundh - 5 januari 2013 16:08

Nu ska jag presentera mig själv:   Jag är 8 år, jag, mamma, pappa, Cornelia,   Hästarna, Katten, Kaninerna & Fiskarna bor i    vårt röda hus som ligger ute på landet.   Jag rider oftast 4 ggr i veckan.   Men nu så orkar jag int...

Av Josefine Sundh - 5 januari 2013 15:54

Hej! Ni kanske vet att jag inte har bloggat... Men jag ville inte ha kvar den då, men NU vill jag börja i gen. Så säg bloggnamnet till allllla era kompisar så kan jag länka era (om ni har någon) hihi. Hoppas att ni kommer att trivas.    ...

Av Josefine Sundh - 24 november 2012 17:43

HEJSAN! I dag har vi hämtat en häst som vi ska låna:) Jag tyckte att det var jättejobbigt att vänta för att hon ville inte gå in så det tog typ en och en halv timme :( Men nu står hon i stallet utanför huset och väntar på mat som hon får i kväl...

Presentation


HEJ!Ja, undra vem jag är??
Hmmm...?
Ja, jag är en tjej på 8 år. Jag ÄLSKAR verkligen "djur" eller inte alla. Jag har egna djur. Ja, i mina inlägg kommer ni att få veta mera om mig, djuren och ridpassen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

bor ni i stan eller landet?
 STAN
 LANDET

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards